Η καρέκλα “Easy Lounge”, μια απ’ τις πιο δημοφιλείς καρέκλες που εκπροσωπούν την απλότητα και την ομορφιά του ινδικού ασκητισμού. Διαθέτει άνετο, ευέλικτο κάθισμα με χαρακτηριστική την αρμονική λεπτομέρεια των ποδιών-ψαλίδι του Jeanneret.
Φαίνεται άψογη με ή και χωρίς μαξιλάρι. Κατασκευασμένη από ξύλο τεκτονίας και λυγαριάς με υπέροχη πατίνα που της προσδίδει έναν δυνατό χαρακτήρα, παράχθηκε για το το έργο Chandigarh στην Ινδία.
Ο Ελβετός αρχιτέκτονας και σχεδιαστής επίπλων Pierre Jeanneret (1896-1967) δούλεψε, για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, δίπλα στον ξάδελφό του, Le Corbusier. Το 1926 δημοσίευσαν το μανιφέστο τους “Five Points Towards a New Architecture”, το οποίο δούλεψε ως τη βάση της αρχιτεκτονικής τους αισθητικής.
Το 1929, στο Paris Salon d’Automne, ο Jeanneret αποκάλυψε ένα σύνολο μοντέρνων επίπλων σχεδιασμένων σε συνεργασία με τον Le Corbusier και την Charlotte Perriand. Περιελάμβαναν σωληνοειδείς χαλύβδινες καρέκλες, σκαμπό και ένα σετ αρθρωτών μονάδων αποθήκευσης από χάλυβα.
Casa le roche, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
Η συμβολή του Jeanneret στη σύμπραξη ήταν σημαντική, κυρίως στην εισαγωγή του επαγγελματισμού στην παρακολούθηση έργων και στην εργασία στο χώρο επιτόπου – συχνά διέγειρε και προκαλούσε τη φαντασία του ξαδέλφου του ή την μετασχημάτιζε μέσω του δικού του ρεαλισμού.
Πολύ συχνά έφτιαχνε τα πρώτα του σκίτσα για σχέδια που σταδιακά ξαναδούλευε και τελειοποιούσε μαζί με τον Le Corbusier, ο οποίος διαδραμάτιζε έναν σημαντικό ρόλο στο να εξασφαλίζει τη ροή του γραφείου, τη συγχρονισμένη εργασία και να διατηρεί αυστηρό έλεγχο σε όλα τα τεχνικά θέματα.
Στις αρχές της δεκαετίας του ‘50 ο Jeanneret και ο Le Corbusier ξεκίνησαν μια πολεοδομική μελέτη στο Chandigarh της Ινδίας, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας χαμηλού κόστους κατοικίες για την κοινότητα.
Ο Le Corbusier εγκατέλειψε γύρω στα μέσα του έργου ωστόσο ο Jeanneret παρέμεινε στην Ινδία και όπως είναι φυσικό, έγινε ο επιβλέπων αρχιτέκτονας και πολεοδομικός σχεδιαστής. Έμεινε στο Chandigarh για 15 χρόνια και χάρη στην δουλειά του η πόλη εξελίχθηκε σε ένα ορόσημο μοντέρνας αρχιτεκτονικής.
Η πολυθρόνα Amisos, χαρακτηριστικό κομμάτι της συλλογής της Baroma, κατασκευασμένη από ξύλο δρυός και φυσικό ρατάν είναι εμπνευσμένη από την καρέκλα ορόσημο της δεκαετίας του ‘50.
Αντιπροσωπευτικό δείγμα κομψότητας και ζεστασιάς αποτελεί ένα διαχρονικό έπιπλο το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε χώρο του σπιτιού και να τον μετατρέψει σε άκρως φιλόξενο και ταυτόχρονα ιδιαίτερο!